Thursday, March 31, 2011

My Voice

Suara aku memang kuat , ini diakui oleh ummi abah n adik2. Kat ofis suara aku memang agak kuat sebab xsedar. pastuh suara tu cam garang sket . Kadang bila cakap orang ingt aku marah especially bila aku bercakap dengan semangat ye sampai dorang tunjuk isyarat kat mulut tanda suruh slow la pitching tuh heheh ..siap kawan aku si meor buat permintaan suh aku berubah tahun ni cakap lembu lembut.Itulah kadang2 pepagi before p kerja aku niatkan dalam hati nak cakap slow2 tapi bila jupe budak2 lelaki aku jadi garang haha xtau napa..mungkin sebab adik beradik ramai lelaki jadi suara tu lain sket..ye la nak cakap lembut kang semua xlalu plak kang.. Aku try la ek..tapi xmau cakap ada lenggok2 gedik xmau xmau xmau. aku bercakap dengan tegas tp bernada lembut ha cam gitu so info smpai(comm skill tu)...ngn budak despatch pun kadang2 suka ngusik aku..yang lain2 pun sm tambah bila aku ni cepat panas lagi dorang suka ngusik aku senyum ja la..da tau taktik dorang hahah tapi bila aku marah semua diam sebab tu aku pilih untuk marah dalam keadaan yang betul (right situation) xmau dikata emo xtentu pasal ..tu penting okey imej tuh..


*Bila dengan Tuhan, aku memilih pitching yang "rendah" tanda ketaatan padaNya..

No comments: