Thursday, March 10, 2011

Alhamdulillah 'ala kulli hal

Alhamdulillah
Di saat orang lain sibuk memikirkan status mereka di company ini, aku wajib bersyukur kerana aku menerima offer sebulan lebih awal
Alhamdulillah
Bilamana orang lain susah mencari housemate, aku dipermudahkan Allah untuk mendapatkan seseorang tidak kurang daripada 24 jam
Alhamdulillah
Bila aku decide untuk balik kampung,Allah permudahkan aku untuk dapatkan tiket dan bos pun xda hal nak lepaskan awal.
Alhamdulillah
Waktu aku cuti or mc bos xde nak call or sms pasal kerja , jadi aku dapat rehat dengan aman
Alhamdulillah
Masih ada yang menyayangi
Alhamdulillah
Dengan rezeki yang ada, aku mampu belanja famili aku makan besar dan jalan2.
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

Cuma ujian yang 'satu' ini , malu aku pada Allah kalu aku tidak dapat 'lepas' dengan baik. Nauzubillah.



No comments: