Wednesday, August 5, 2009

H1N1 vs Gula

sehingga pagi tadi, sudah 9 kematian membabitkan wabak H1N1 ni..Risau betul setiap hari meningkat angka kematian, yang disahkan positif terkena wabak ni pun sama naik..Aku yang selalu naik pengangkutan awam ni berisiko terdedah untuk mendapat penyakit ni..Risau sungguh..sekarang pun da stat batuk-batuk.Aku hangin betul kat orang sebelah aku masa naik bas waktu nak pulang ke KL,mamat cina batuk tak henti2 plak tuh x tutup mulut.Aku da bagi signal dia buat tak paham plak..alih2 sekarang aku yang dapat batuk..eeii geram geram.. semalam aku google doa elak penyakit berjangkit..dapat satu aku amal doa tuh moga2 jadi pelindung..amin..balik mggu ni nak minx doa elak penyakit berjangkit kat umi..last wik blik terlupa plak nak minx..abah kata nk scan n email tunggu punya tunggu xdapat2 pun..

Sama naik ngan isu ini ialah kekurangan gula..macam2 alahai dunia oh dunia...satu2 dugaan menimpa..moga isu gula dapat selesai segera..bak kata housemate aku malam tadi tahun kueh raya xde rasa ek..heheh...

*memikir2 jenis kueh raya untuk di bawa pulang..heheh

No comments: