Monday, July 27, 2009

Indipendent

time aku nak p solat zohor tadi ternampak plak fax dari company P terus gelabah sbb confirm kalu fax dari company tu mmg la untuk bos aku..argh tensi..aku amek dulu baca sepatah dua n terus p solat(hati tetap xtenang pk pasal fax tuh) ..aku doa aku boleh jadi staff yang diharapkan (bidang masih baru utk aku teroka)..siap pkai tudung lari2 anak masuk ofis kol Puan H(beliau skrang di Kerteh ) aku pun mula la kalut nak berckap pasal tender nih.Reaksi die pada mulanya agak marah ye la bnyak sangat plak tender datang mggu nih penat hari tuh pn xabes lagi datang tender baru. Dia pun yakin kan aku leh wat aku dengar ja arahan dari die.Tetiba tngan sejuk sbb die suh kol Mr Park a korean guy alamak nk ckap korea plak..tengah2 pk nk susun ayat in english ,Puan H kol kata xyah kol die xdak p korea (fuh lega) aku just email kt en S , a malay guy...hehehe

*besok mgkin kelamkabut aku kena write formal letter huhuhu-aku harap aku BOLEH
SOFIAH BOLEH!!!

1 comment:

zati said...

piah leh...hip hip hooray...