Thursday, August 13, 2009

LAMARAN..

aku baru stat keja rabu selepas bercuti dua hari kerana demam..HAri rabu pegi ofis macam biasa

situasi 1:

Puan H: demam da ok?

aku : alhamdulillah da

Puan H: betul demam ke dah dapat offer?

aku : errrrr

(kalu aku dapat offer sekalipun aku akan blah dari company ni dengan cara beradab k)


xlama lepas tu die panggil aku masuk bilik

situasi 2

Puan H: awak sebenarnya nak keja ngan saya ke x? (dengan nada yang garang ala2 army maklum la die kapten)

Aku :(sambil tersengih n terkejut) err kalu Puan nak saya antar resume saya antar la..

Puan H: (muka agak terkejut) saya bukan pe ada information yang xleh di email kt yahoo kena guna email company..

Aku : (rasa serba salah )

sekarang dalam dilema andai kata aku digajikan di sini alhamdulillah la tapi aku xsuka company ni tambah dok kt department nih aku xbape minat..sekarang tengah tunggu bernama kawan kata lagi sebulan baru panggil interview huhu lama tuh..bos aku plak x bagi keja sebab bnyak confidential documents die xberani nak serah..alih2 setiap hari aku melangut..sungguh bosan..argh...

*menunggu lamaran dari sangkekasih hahahah

No comments: