Wednesday, October 28, 2009

No NeWs Is GooD NeWs

aku masih pening memikirkan keadaan semasa aku ini..mahu terus bekerja di company ini or tamatkan sahaja pada bulan dec depan..memikirkan suasana bekerja di sini buat aku bimbang..orang sekeliling melemaskan aku..semalam abah datang jemput (terasa macam budak sekolah ja..abah antar smpai aku naik bus )heheh...Aku tanya abah cemana nak decide..da solat istikharah xdapat alamat dalam mimpi pn..aku pernah tanya seorang kawan kalu xde alamat dalam mimpi mungkin alamat dalam bentuk lain contohnya keadaan kita sendiri samada selesa atau tidak di tempat itu. Alamat lain orang sekeliling memberikan info tentang pekerjaan kita samada negatif or positif..Memang betul orang sekeliling aku memberi info tentang company (pro and con) sekarang ini terpulang pada aku untuk decide..

memang kalu bole aku mahu bekerja dalam bidang aku tapi mungkin tidak ada rezeki ke arah itu..aku redha..aku sendiri berada dalam keadaaan nak..tak nak..untuk bekerja di company ni cemana ek..Abah kata dalam istikharah no news is good news..so how??

*bermimpi sudah berkahwin...hahaha

No comments: