Saturday, March 28, 2009

Mac

ada macam macam peristiwa berlaku bulan mac..since da lama tak update (sejak patah hati), buat ringkasan je la..heheh

070309
Selamat Hari Lahir buat ummi (pn Zaharah Abdul Majid) yang ke 49..semoga panjang umur n murah rezeki umi..Ingat nak wat kek la konon tapi cm malas..aku konon2 wat tak ingat tp wah plak p wish besday kat umi before die p skolah pagi tuh..ei kaco betul la .wish depan aku plak tuh..since die da wish aku pn wish la..selamat hari lahir umi..tapi mood umi xbape baik plak hari tuh macam sedih ja..abah plak kat skolah..petang tuh abah balik umi wat tak tau ja..aku da agak abah xperasan date hari tuh..aku pun wat tak tau ja..tetiba abah panggil n berkata

abah: kak long, hari ni hari pe?
kak long: besday umi la
abah: nape x cakap awal2?
kak long: erk???
abah: jom kita p beli kek..

kami pun keluar p beli kek dalam hujan lebat tuh..dapat la sebiji..hehehe balik tuh bukak pintu abah nyanyi hepi besdaykat umi...Umi tersenyum kembali...

230309
last monday ada interview di sebuah syarikat pelancongan melayu..interview berjalan agak ok..pergi ditemani mak cu (cian die smpai tertido keletihan)heheh..this is my first interview, saja nak gain experience..kalu tak dapat pun xkesah..hehehe (jual mahal la tu)...ada la kat setengah jam dok dalam bilik tuh berspeaking..huhu siap aku tergelak bile depa offer gaji rendah dari pe aku mintak..buat malu ja..pape pun aku kena istikharah dulu jgn buat keputusan terburu buru.

petang plak p uia wat clearance..alhamdulillah da setel dijangka dapat full transkrip mggu depan..makin rancak la misi aku memburu kerja...xdapat setel semua sebab hari sungguh panas dan aku malas plus xlarat nk jalan p mahalla..makcu plak tidoq kat masjid.aku pn xsampai hati nak teruskan niat p mahallah aku patah p masjid kejutkan die n ajak balik.misi bersambung hari rabu.

280309

kami sekeluarga menyokong Earth Hour ,bergelap selama sejam...hehehe (skrang tengah bergelap sambil menaip plus fighting with nyamuks..kat luar hujan plak tuh)

No comments: