Friday, December 17, 2010

PenInG

11.30 am:

Kawan aku kol ajak turun p Starbuck ada kopi free katanya.Aku dengan hepi turun amek secawan.

12.00 pm

Joey datang "pau" minum akopi aku..isk isk.

1215 pm

minum kopi sket lagi selebihnya bagi kat joey.

1230pm

aku cm 'goyang' pening2. Fikir "mungkin ngadap komputer bnyak sgt.aku pon buka cermin mata p jalan2 sat hirup udara.P kat tmpat kawan aku die pon kata die pening pas minum kopi tuh..what?kuatnya kafein.

1245 pm

Rasa loya plak..boleh tahan lg ni.tp pandangan mula kena straight xbole tetiba toleh kiri kanan kena slow2 toleh kalu x aku rasa nkmuntah.

100pm

kawan ajak lunch ku x ikut. risau nnti muntah sebab da ada rasa loya2 nih.huhu

114pm

err sakit perut plak da kpala da start nk pusing. tangan da sejuk n terketar2..alaaa cemana nk balik n bertahan smpai ptg nih huhuhu

*Penangan starbcuk coffee yang POWER..adushhh

No comments: