Wednesday, July 28, 2010

HiLaNg MooD

Pagi ini aku sangat rasa tiada mood xtau kenapa..rasa nak marah ja...sampai ofis tadi aku terus duduk kt tmpat aku x join sembang pun ngn orang lain..aku bukak bh online baca news sket2 smpai part CEO TM terima pingat penganugerhan daripada Sultan Pahang...ada sorang director company aku dapat Datuk (org kata dia dapat drpd sultan Pahang) aku ada check nama dia tp x disebut dlm paper tuh mgkin sebab die xberapa popular jadi paper xsebut nm die.

Pas aku baca ,aku tnya kak zai director tu masuk ofis ka semalam.kak zai balas pagi ada nampak petang xde plak..aku jawab mungkin die p amek penganugerahan tu kot sebab majlis tu semalam.Tetiba kawan2 yg lain pelik n bertanya bila befday sultan pahang?dorang check kalendar bulan oktober.napa bagi awal.Aku jawab majlis tu diadakan semalam sempena befday die yang tahun lepas..dorang xpaham lg..aku pun diam...aku terang lagi sekali..dorang xpaham lg..aku diam smpai sekarang..akhirnya kak zai tolong terangkan..baru dorg paham..
nasib baik bos masuk lewat ada meeting kat luar..jadi aku bole neutral kan mood kau balik...

*pada sume orang;bagi aku masa ya...aku xtau hormon aku tunggang terbalik hari nih..huhu.
MAAF..

No comments: