Wednesday, November 12, 2008

miSs d'Old DaYs


rasa -rasa baru semalam menjejak kan kaki di garden of knowledge and virtue.setelah 6 tahun, akhirnya saya dan teman-teman berjaya menghabiskan pengajian..alhamdulillah..perjalanan hidup masih jauh.teringat kenangan naik lori...perpindahan dari mahallah ameenah ke mahallah asiah..pengalaman pertama naik lori..kenangan di kejar...menangis..merajuk..ketawa semula..

selepas ini tidak perlu risau turun naik CGPA tapi ada tugas besar menanti di luar....

*terima kasih pada semua lecturers di UIA PJ & UIA GOMBAK...may ALLAH bless of you..ameen..

2 comments:

makLONG said...

hye!! saya org petama tinggalkan komen~~ rindu nye kat uia..sob sob

Makcu said...

hauahuahaua piaa piaaa... wat apoooo.. komustii rindu gilaaaa kat aku kann kann hauahauahauahu aku taww..
bestnyee naikk lorii tuh.. mana ade org naik lori selain kitaaa ganpakcik ngeri bwk losri ala2 formula 1 tuh huhuhuhuk..
sampai tumit aku sakitlaa sampai skang akibat aksi mane terjun dr lori huh.....